Nia R.

User Information
Started on uShip: 5/4/2007
Total Matches:
Shipments Posted: 9
Net Match Rate: 67%
4
100%
4
0
Customer History
  Total 1 mo 6 mo 12 mo
  Positive:
4
0 0 0
  Neutral:
0
0 0 0
  Negative:
0
0 0 0
  Total Matches:
6
0 0 0
  Cancellations:
0
0 0 0
  Shipments Posted:
9
0 0 0
  Net Match Rate:
67%
n/a n/a n/a
Items: 1 - 5 of 5  
Rating: Positive
Left by: sfiock
On: 6/5/2019
For: Large(ish) Resin Garde...
Smooth transaction with good communication throughout.
Rating: Positive
Left by: SamandAmbersTransport4
On: 9/30/2012
For: One dog rescued from d...
Nia was great, all info was clear. Really easy person to work with. Hope her and her new companion are doing great.
Rating: Cancellation
Left by: country
On: 6/25/2012
For: 6 Andalusians coming t...
A scheduling conflict arose that could not be resolved
Rating: Positive
Left by: WeHaulInc
On: 7/8/2007
For: Andalusian gelding fro...
Rating: Positive
Left by: Thumper34753
On: 5/26/2007
For: moving 14 horses from ...
Thank you for giving us the opportunity to transport your horses. We appreciate your business and hope that you were more than satisfied with our service. Liz S&E Transport
Response from Nia R.:
You left a response to my neutral feedback on your shipment and most of it was untrue. I did not require you to wait until 24 hours after you arrived to pick up my horses. I never HEARD from anyone until 6:30am on the morning that they wanted to pick up horses, 2 days after their scheduled pickup date. Since no one knew you were coming, I asked her to wait until noon to start picking them up. As for payment, I couldn't "not afford" the full fee. You said you would charge an additional $50 t
Items: 1 - 5 of 5  
Items: 1 - 6 of 6  
Rating: Positive
Left for: sfiock
On: 9/12/2020
For: Large(ish) Resin Garde...
Thank you so much!
Rating: Positive
Left for: SamandAmbersTransport4
On: 9/30/2012
For: One dog rescued from d...
Sam and her friend (whose name I never got, agh!) were great!! They were on time, kept in touch with me all the way, and delivered my sweet little rescue dog calm, happy and well cared for. They paid attention to all his little habits so I spent less time trying to figure out what made him tick and was able to help him settle in much faster. Excellent service, super trustworthy, I wish they lived in Oregon. THANK YOU BOTH!!
Rating: Cancellation
Left for: country
On: 6/25/2012
For: 6 Andalusians coming t...
A scheduling conflict arose that could not be resolved The horse owner and I are still working out the details of this transaction and there have been some unforeseen delays while the details get worked out. We have decided to wait and proceed when all i's are dotted and t's are crossed. Thank you.
Rating: Positive
Left for: DougK72
On: 11/5/2011
For: Great Dane from Bluebe...
Great service, my dog was well-cared for and Doug was great to work with. Will definitely use again! Thank you!
Rating: Positive
Left for: WeHaulInc
On: 7/9/2007
For: Andalusian gelding fro...
Wonderful shipper. Excellent service, great communication, nice equipment. They kept me informed and my horse showed up happy and healthy. I would recommend them to anyone and will definitely use them again. THANK YOU SO MUCH.
Rating: Neutral
Left for: Thumper34753
On: 5/27/2007
For: moving 14 horses from ...
Very poor communication (and it wasn't all due to lack of cell service). My horses arrived without significant injury but this was a very stressful, frustrating move. Shipper never communicated, even when arriving many hours late, at midnight (at my new farm), with a stallion and 3 mares or when they were arriving at 6:30am to pick up horses at my old farm (I'm moving) after telling us to be ready at 4:30am. I could go on but space is limited.
Response from Thumper34753:
I'm very sorry that you felt disappointed by our service. We tried to accommodate all of your demands; not allowing us to start till almost 24hrs after arriving, accepting a personal check when you were informed we don't, accepting your not affording the full fee, there was plenty of communication but we can't move horses when our customers won't let us. Good luck with your horses, best of luck to you. Liz
Items: 1 - 6 of 6  
This user does not have any active shipments.
Items: 1 - 9 of 9  
Category Origin Destination Miles Date
Troy, IL
5/19 - 5/30
Seaside, OR
5/20 - 5/30
2140 5/26
Longview, WA
3/26 - 4/3
Seaside, OR
3/26 - 4/3
66 3/24
Ararat, VA
10/18 - 10/24
Seaside, OR
10/18 - 10/24
2810 10/3
Columbus, OH
4/6 - 4/19
Seaside, OR
4/6 - 5/1
2526 4/16
Alma, AR
10/29 - 11/6
Seaside, OR
10/29 - 11/6
2134 10/22
San Bernardino, CA
9/20 - 10/2
Lebanon, OR
9/20 - 10/2
953 9/30
Bluebell, UT
10/24 - 11/4
Lebanon, OR
10/24 - 11/4
998 10/24
Ceres, CA
n/a - n/a
Bend, OR
n/a - n/a
515 6/19
Lebanon, OR
n/a - n/a
Bend, OR
n/a - n/a
108 5/4
Items: 1 - 9 of 9  
* Profile information provided by member. Please verify all credentials.